מה עלי לעשות אם איני מוצא כאן את התשובה לשאלה שלי?
אם לא מצאת כאן תשובה, ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר.
כיצד אוכל לקבל את המידע העדכני ביותר על סלומון ומוצריה?
כדי לקבל את המידע העדכני ביותר, ניתן להירשם לניוזלטר שלנו על ידי הזנת כתובת הדוא”ל שלך בשדה המתאים בתחתית דף הבית
כיצד אוכל לבטל את המנוי לניוזלטר של סלומון?
כדי לבטל את המנוי לניוזלטר, פשוט לחץ על הקישור לבטל הרשמה בתחתית הניוזלטר.
קניתי או מצאתי אתר שמוכר מוצרי סלומון מזויפים. מה עליי לעשות?
אנו פועלים ללא לאות כדי להילחם בכל מקור פוטנציאלי לזיופים, אך איננו מסוגלים למנוע באופן מלא את מכירת המוצרים המזויפים. אנא צרו איתנו קשר על כל אתר מזויף או מוצרים מזויפים שנתקלת בו.
רכשתי מוצר של סלומון, איך אני יכול/ה להיות בטוח/ה שהוא מקורי?
אם רכשת מוצר של סלומון ממשווק מאושר, חנות סלומון או ב-salomonsports.co.il את/ה יכול/ה להיות בטוח/ה שהמוצר שלך מקורי ומכוסה בתנאי האחריות של סלומון.
כיצד אוכל להשיג חלקי חילוף למוצרים שקניתי ב-salomonsports.co.il?
כדי להשיג חלקי חילוף למוצרי Salomon, ניתן לפנות לחנות ממנה נרכשו המוצרים או לחילופין דרך שירות הלקוחות באמצעות טופס יצירת הקשר
מה ההגדרה של “שימוש רגיל”?
שימוש רגיל במוצר הוא שימוש בהתאם להוראות המפורטות במדריך למשתמש המצורף למוצר.
אם רכשתי את המוצר שלי ב-salomonsports.co.il, כיצד אוכל להחזיר אותו לשירות לקוחות לאחר רכישה?
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות או דרך טופס יצירת הקשר.
מהם תנאי האחריות על מוצרי סלומון?
אחריות זו תקפה לצרכנים שרכשו את מוצרי SALOMON באתר salomonsports.co.il או מאחד המשווקים המורשים שלה.
אם רכשתי את המוצר שלי ממשווק סלומון, כיצד אוכל להחזיר אותו לשירות לאחר המכירה?
בהתאם למדיניות האחריות שלנו, המפיץ אחראי לכל השירותים לאחר המכירה. אם נתקלת בבעיה עם מפיץ, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
איך אני מחליף מערכת שרוכים מהירים?
ניתן להוריד את המדריך להחלפת שרוכים מהירים בלחיצה כאן
איך לטפל בנעליים שלי?
תודה שרכשת את המוצר של Salomon®. המוצרים עשויים מהחומרים הטובים ביותר, אך מומלץ לעקוב אחר הוראות הטיפול למשך כל חיי המוצר
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר שליחת ההזמנה?
במידה והמוצר/ים עדיין לא נשלחו, ניתן לשנות את פרטי ההזמנה דרך שירות הלקוחות
כיצד אוכל להזין קוד קופון לרכישה מקוונת?
לאחר סיום הוספת המוצרים לסל הקניות, יש לעבור לסל הקניות (או לחץ על כפתור הסל בפינה השמאלית העליונה של העמוד).
לפני אישור ההזמנה, יש להזין את קוד הקופון בתיבה המיועדת.
יש לוודא שלא מוסיפים רווחים נוספים לפני או אחרי קוד הקופון.
לאחר הזנת הקוד, יש ללחוץ על אישור. לאחר שקוד הקופון יאושר, ההנחה תחול.
האם אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
כדי להבטיח שההזמנות יגיעו ללקוחות שלנו בהקדם האפשרי, אנו מתחילים לעבד אותן ברגע שהן מאושרות לאחר אישור הזמנה ובמידה והמשלוח לא יצא ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולשנות את ההזמנה.
באילו אמצעי תשלום אוכל להשתמש כדי לשלם עבור ההזמנה שלי?
באתר Salomonsports.co.il ניתן לשלם בכרטיס אשראי (ויזה או מאסטרקארד), PayPal
שימו לב, לא ניתן לשלם בהעברה בנקאית
מתי הכרטיס שלי יחויב?
ערך ההזמנה הכולל יחויב בכרטיסך עם סיום תהליך ההזמנה.
אני לא מצליח להשלים את העסקה שלי. מה עליי לעשות?
אם התשלום שלך נדחה, אנא בדוק שמספר הכרטיס ותאריך התפוגה שלו נכונים. בדקו גם שהבנק שלכם לא חסם את התשלום.
במידה ויש צורך בעזרה ניתן לפנות אלינו.
האם ניתן לבקש תיקונים בחשבונית שלי?
החשבונית מודפסת באופן אוטומטי עם שליחת ההזמנה. זה כולל את הכתובת לחשבונית שסיפקת בעת ביצוע ההזמנה. יש לוודא שכל המידע נכון, מכיוון שלא ניתן לשנות אותו לאחר ביצוע ההזמנה.
כיצד אוכל להיות בטוח שתשלומים מקוונים שבוצעו באתר שלך מאובטחים?
התשלומים באתר מאובטחים בתקנים המחמירים ביותר לרבות PCI
לאילו מדינות האתר salomonsports.co.il מספק מוצרים ?
ישראל בלבד {אין משלוחים למדינות אחרות}
אני עדין מחכה שההזמנה שלי תשלח, מה ניתן לעשות?
אם ההזמנה שלך מתעכבת, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו
איך אני יכול לבדוק זמני אספקת מוצרים?
המשלוחים מבוצעים בתוך 7 ימי עסקים, למידע מלא על משלוחים
כיצד ניתן לבדוק סטטוס הזמנה?
אנו מעדכנים בהתקדמות תהליך ההזמנה במייל
מה קורה אם אינני זמין/ה כשהשליח מגיע?
בדרך כלל ביום אספקת המשלוח, תתקבל הודעה מחברת השליחויות בה תוכלו לעדכן כיצד תהיו מעוניינים שהחבילה תמסר
כיצד אוכל להחזיר פריט שנרכש בחנות המקוונת של סלומון?
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלנו ולתאם איסוף בכפוף לתקנון
אם פריט שנרכש באתר salomonsports.co.il אינו מתאים, ניתן להחזיר אותו ולקבל החזר מלא (לא כולל עלויות החזרה) על ידי פנייה לשירות הלקוחות שלנו תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר. לפרטים נוספים אודות החזרת מוצר וקבלת החזר כספי ניתן לפנות לשירות הלקוחות. שימו לב שהחזרת מוצר חייבת לעמוד בתנאים הבאים:
-לא נעשה שימוש במוצר
-המוצרים מוחזרים לא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלתם
-המוצרים באריזתם המקורית, על האריזה להיות באותו מצב כמו שיצאה מהחברה.
אם הינכם עומדים בכל תנאי ההחזרה, אנא פנו לשירות הלקוחות שיתדרך אתכם כיצד להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי
ניתן להחזיר/ להחליף מוצרים בחנות המותג של סלומון בנמל ת”א (ביתן 37)
אנא צרו קשר לבירורים נוספים
נראה שיש תקלה במוצר שלי, מה הפרוצדורה?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו או לחנות המותג של סלומון בנמל ת”א (ביתן 37) ולקבל פרטים על המשך הטיפול
מה עלי לעשות אם ההחזר שלי שגוי?
אם הסכום שהוחזר אינו תואם להזמנה שלך, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
האם אוכל להחליף פריט אם הוא לא מתאים?
ניתן להחליף פריטים בחנות הנמל או דרך שירות הלקוחות (משלוח בעלות)
מה עלי לעשות אם קיבלתי את הפריט הלא נכון?
אם קיבלת פריט שגוי, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנו נדאג להחליף את המוצר בחינם
מתי אקבל את ההחזר?
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לבדיקת סטטוס החזר כספי